tisdag 4 april 2017

Read a thon: #LäsInVåren17

Alltså, vad jag verkligen behöver är TID! Så jag blev så himla glad när jag just insåg att det är påsk redan nästa vecka. Vid den här insikten blev jag så sugen på att utnyttja de här lediga dagarna till en Read-a-thon!

Så jag tänker mig helt enkelt några dagar helt (eller halvt om en nu vill det, en enda sida är bättre än inga!) vigda åt läsning. Jag tänker fokusera på att damma av den här högen med påbörjade böcker och återupptäcka varför jag blev så nyfiken på dem från första början. ❤ 

Om någon av er har lust att hänga på så får ni självklart läsa vad ni vill!


Lite överambitiöst såhär eftersom det är redan nästa vecka (but hey, ibland är det bra att vara impulsiv), men om ni vill vara med på bookstagram med mysiga bokbilder så är det #LäsInVåren17 som gäller.

Så från 00:01 den 14e april till 23:59 den 17e april läser jag så mycket jag bara kan och orkar! Helt utan prestationskrav och inga priser eller så. Jag tänker själv inte fokusera på något antal läsa sidor, utan vill bara läsa ut någon av de böcker som jag påbörjat för länge sedan. Ser fram emot att bara sjunka in i ett gött läslunk över några lediga dagar. Kul om ni hänger på och läser med mig!

❤ ❤ ❤ 

4 kommentarer: